Poštovani,
pozivamo još jednom građane da prijave štetu nastalu od poplave. Rok za prijavu je subota, 30. rujna 2017. godine do 13:00 sati, a šteta se može prijaviti u prostorijama Gradske vijećnice Grada Ogulina, ulica Bernardina Frankopana 11.
Kod prijave štete potrebno je predočiti osobnu iskaznicu, posjedovni i/ili vlasnički list (u preslici ili originalu), bankovnu karticu i OIB.
Obrazac EN-P za prijavu štete može se preuzeti osobno u prostorijama gradske uprave ili na Internet stranicama Grada Ogulina >> u pdf formatu, >> u doc formatu
Podsjećamo da tvrtka Prima namještaj za građane čija imovina je stradala u poplavi odobrava popust 5% na njihov asortiman, uz uvjet da su prijavili štetu. Također napominjemo da su u tijeku pregovori s drugim tvrtkama te je vjerojatno da će za građane koji su prijavili štetu biti dogovoreni i drugi dodatni popusti i donacije.
S poštovanjem,
Grad Ogulin
zamjenik gradonačelnika
Daniel Vukelja, ing.struč.spec.oec.
Bernardina Frankopana 11
47300 Ogulin
mob. 099/473-6611