Na temelju članka 14. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata Grada Ogulina (Glasnik Karlovačke županije br. 47/09), Odluke o broju stipendija za učenike i studente u školskoj/akademskoj 2009./2010. i visini mjesečne stipendije i Odluke o deficitarnim zanimanjima, Upravni odjel za financije, upravu i samoupravu, objavljuje
za dodjelu stipendija učenicima i studentima Grada Ogulina za školsku/akademsku godinu 2009./2010.
I. U školskoj/akademskoj 2009./2010. godini ukupno će se dodijeliti 12 stipendija i to:
- 5 učeničkih stipendija i
- 7 studentskih stipendija.
II. Visina stipendije učenicima i studentima u školskoj/akademskoj 2009./2010. godini iznosi kako slijedi:
- učenicima u iznosu od 400,00 kuna mjesečno
- studentima u iznosu od 600,00 kuna mjesečno.
(stipendije se ne isplaćuju u srpnju i kolovozu tekuće godine za učenike te u kolovozu za studente).
III. DEFICITARNA ZANIMANJA
Deficitarnim zanimanjima smatraju se slijedeća zanimanja za učenike:
- zidar, tesar, armirač, krovopokrivač, rukovatelj građevinskim strojevima, keramičar – oblagač, monter suhe gradnje, strojobravar, bravar, limar, glodač, tokar, vodoinstalater, instalater grijanja i klimatizacije, plinoinstalater, elektroinstalater, stolar, tapetar, ličilac-soboslikar, slastičar, konobar, kuhar, mesar, pekar, dimnjačar, obrađivač na NUAS i poljoprivredni tehničar.
Deficitarnim zanimanjima smatraju se slijedeća zanimanja za studente:
- prvostupnik/mag. (ing./dipl.ing.) građevinarstva, arhitekture i urbanizma, strojarstva, elektrotehnike i informacijske tehnologije, informatike/računarstva, agronomije
- profesori/mag. slijedećih profila: pedagogije, hrvatskog jezika i književnosti, engleskog jezika i književnosti, njemačkog jezika i književnosti, biologije, kemije, fizike, matematike, informatike, geografije, povijesti, gitare i glasovira
- doktor medicine, doktor stomatologije, mag. farmacije
IV. OPĆI UVJETI
Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendije imaju redoviti učenici srednje škole i redoviti studenti visokog učilišta koji ispunjavaju slijedeće uvjete:
- da su državljani Republike Hrvatske,
- da imaju prebivalište na području Grada Ogulina,
- da nisu stariji od 24 godine,
- da ne koriste kredit ili stipendiju od drugog subjekta.
Pravo na podnošenje zahtjeva za dodjelu stipendije nemaju učenici odnosno studenti koji se obrazuju uz rad i studenti poslijediplomskog studija.
V. POSTUPAK ZA DODJELU STIPENDIJA
Zahtjevi za dodjelu stipendija podnose se Povjerenstvu za stipendiranje učenika i studenata (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) u roku od 15 dana od dana objave, odnosno do 15. prosinca 2009. godine. na adresu:
Povjerenstvo za stipendiranje učenika i studenata
Bernardina Frankopana 11, Ogulin
s naznakom «ZA NATJEČAJ»
Zahtjevi se podnose na propisanom obrascu koji se može podići u Upravnom odjelu za financije, upravu i samoupravu, I. kat, soba br. 24. te na Internet stranici Grada Ogulina www.ogulin.hr.
Uz zahtjev za dodjelu stipendija pristupnici prilažu slijedeću dokumentaciju:
1. Potvrdu o prebivalištu,
2. Rodni list (preslika),
3. Domovnicu ili osobnu iskaznicu (preslika),
4. Potvrdu obrazovne ustanove o upisu na redovno školovanje (smjer, godina), za studente I. godine svjedodžbu o završnom ispitu a za ostale studente broj ostvarenih ECTS bodova
5. Svjedodžbu prethodnog razreda srednje škole (preslika ovjerena u školi), za studente potvrdu fakulteta o ostvarenom prosjeku ocjena prethodne godine, za studente I. godine svjedodžbu IV. razreda srednje škole, a za učenika I. razreda srednje škole svjedodžbu VIII. razreda osnovne škole,
6. Dokaze o postignutim uspjesima ili sudjelovanju na službenim natjecanjima te objavljenim radovima,
7. Izjavu o članovima zajedničkog domaćinstva na posebnom obrascu,
8. Potvrdu o redovnom školovanju za brata/sestru koji žive u zajedničkom domaćinstvu,
9. Potvrdu o prosjeku primanja članova domaćinstva za tromjesečno razdoblje koje prethodi podnošenju Zahtjeva
10. Potvrdu o prihodima ostvarenim samostalnim radom (obrt, poljoprivreda i sl),
11. Uvjerenje sa Zavoda za zapošljavanje za nezaposlene članove domaćinstva,
12. Potvrdu o sudjelovanju roditelja u Domovinskom ratu,
13. Rješenje o utvrđivanju invaliditeta,
14. Ostalu potrebitu dokumentaciju.
Nepotpuna dokumentacija neće se razmatrati.
Prijedlog Rang lista za učenike i studente Povjerenstvo će objaviti na oglasnoj ploči Grada Ogulina, Bernardina Frankopana 11 i Internet stranici Grada u najduljem roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na natječaj.
Na temelju pojedinačnih odluka o dodjeli stipendija s učenicima odnosno studentima zaključit će se ugovor o korištenju stipendije.
Za sve potrebne informacije pristupnici se mogu obratiti u Upravni odjel za financije, upravu i samoupravu na broj telefona 532-198 ili 522-612.
Tekst natječaja kao i obrazac za prijavu pristupnici mogu pronaći i na Internet stranici Grada Ogulina www.ogulin.hr
UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE,
UPRAVU I SAMOUPRAVU
Natječaj u PDF formatu >>>>
Zahtjev u PDF formatu >>>>
Ogulin, 30. studenog 2009.