Odluke 3. sjednice Gradskog vijeća Grada Ogulina održane 20. srpnja 2017. godine (četvrtak) s početkom u 13,00 sati u Velikoj dvorani Gradske knjižnice i čitaonice Ogulin, Bernardina Frankopana 7.
KARLOVAČKA ŽUPANIJA
GRAD OGULIN
GRADSKO VIJEĆE
KLASA: 023-01/17- 01/83
D N E V N I R E D:
1. Aktualni sat, Odgovori na vijećnička pitanja >>, drugo pitanje >>, Retencija Ogulin s pripadajućim objektima na zemljštu u k.o. Hreljin Ogulinski, Petar Ogulinski i Vitunj >>, viječničko pitanje >>
2. Prijedlog Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Ogulina za 2016. godinu >>, godišnji izvještaj >>, godišnji izvještaj o izvršenju proračuna grada Ogulina za 2016. godinu >>
3. Prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u kulturi i tehničkoj kulturi za 2016. godinu >>, program kultura >>, odluka >>
4. Prijedlog Izvješća o izvršenju Socijalnog programa Grada Ogulina za 2016. godinu >>, socijalni program >>, odluka >>
5. Prijedlog Izvješća o izvršenju Programa potpora poduzetništvu u malom i srednjem gospodarstvu Grada Ogulina za 2016. godinu >>, program poduzetništvo >>, odluka >>
6. Prijedlog Izvješća o izvršenju Programa potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju Grada Ogulina za 2016. godinu >>, program poljoprivreda >>, odluka >>
7. Prijedlog Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u sportu grada Ogulina za 2016. godinu >>, program sporta >>, odluka >>
8. Prijedlog Odluke o osnivanju i imenovanju Odbora za branitelje Domovinskog rata >>, odluka >>
9. Izvješće o radu i poslovanju Poduzetničke zone Ogulin d.o.o. za 2016. godinu >>, izvješće Poduzetnička zona >>, odluka >>
10. Izvješće o radu i poslovanju Stambeno komunalnog gospodarstva d.o.o.Ogulin za 2016. godinu >>, izvješće SKG >>, odluka >>
11. Izvješće o radu i poslovanju Vodovoda i kanalizacije d.o.o. Ogulin za 2016. godinu >>, izvješće VIK >>, odluka >>
12. Izvješće o radu i poslovanju Radio Ogulina d.o.o. za 2016. godinu >>, izvješće Radio >>, račun dobiti i gubitaka >>, odluka >>
13. Izvješće o radu i poslovanju Pučkog otvorenog učilišta Ogulin za 2016. godinu >>, izvješće POU >>, odluka >>
14. Izvješće o radu i poslovanju Gradske knjižnice i čitaonice Ogulin za 2016. godinu >>, izvješće knjižnica >>, odluka >>
15. Izvješće o radu i poslovanju Turističke zajednice Grada Ogulina za 2016. godini >>, izvješće TZGO >>, odluka >>
16. Izvješće o radu i poslovanju Centra za posjetitelje „Ivanina kuća bajke“ Ogulin za 2016. godinu >>, izvješće IKB >>, odluka >>
17. Izvješće o radu i poslovanju Područne vatrogasne zajednice Ogulin za 2016. godinu>>, izvješće vatrog. zajednice >>, odluka >>
18. Izvješće o utrošenim sredstvima proračunske zalihe za travanj >>, svibanj >> i lipanj 2017. g. >>, odluka >>
Zapisnik sa 2. sjednice Gradskog vijeća >>
Tonski zapis 3. sjednice Gradskog vijeća Grada Ogulina PRVI DIO >>
Tonski zapis 3. sjednice Gradskog vijeća Grada Ogulina DRUGI DIO >>
_____________________
Željko Stipetić, dipl. krim.
JAVNOST RADA GRADSKOG VIJEĆA GRADA OGULINA
Članak 106. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Ogulina
Sjednice Gradskog Vijeća su javne.
Predstavnici udruga građana, građani i predstavnici medija mogu pratiti rad Gradskog vijeća, ali ne smiju remetiti red i tijek sjednice (primjerice, glasno razgovarati, upotrebljavati mobitel i dr.).
Osobe koje žele prisustvovati sjednici Gradskog vijeća, osim predstavnika medija, dužne su najkasnije tri dana prije održavanja sjednice podnijeti Stručnoj službi Gradskog vijeća i Gradonačelnika osobno, poštom ili na e-mail Grada Ogulina Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. pisani zahtjev za prisustvovanjem uz presliku osobne iskaznice.
U slučaju prijave većeg broja građana predsjednik Vijeća vodit će računa o rasporedu prijava te s obzirom na redoslijed prijava izdati dopuštenje za nazočnost na sjednici.
Osobe koje su dobile dopuštenje predsjednika Vijeća za prisustvovanje sjednici, sjednici mogu prisustvovati uz predočenje osobne iskaznice.
Predsjednik Vijeća može ograničiti broj građana koji prisustvuju sjednici zbog prostornih uvjeta koji omogućavaju istodobno prisutnost najviše 10 osoba i održavanja reda na sjednici.