Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ogulin/public_html/old-site/libraries/cms/application/cms.php on line 464
Sastanak na temu sufinanciranja Javne vatrogasne postrojbe Ogulin

Popularni linkovi

Poduzetnička zona Ogulin

Pučko otvoreno učilište Ogulin

Savjet mladih Grada Ogulina

Turistička zajednica Grada Ogulina

Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke

Grad Ogulin - prijatelj djece

Sportska zajednica Grada Ogulina

Radio Ogulin

Vodovod i kanalizacija Ogulin

Stambeno komunalno gospodarstvo Ogulin

Župa Sv. Križa Ogulin

Popis svih linkova

Sastanak na temu sufinanciranja Javne vatrogasne postrojbe Ogulin

Na inicijativu gradonačelnika Jure Turkovića održan je sastanak u Velikoj dvorani Gradske vijećnice sa predstavnicima susjednih općina i Javne vatrogasne postrojbe Ogulin. Tema je bila sufinanciranja intervencija gašenja požara na području susjednih općina Josipdol, Saborsko, Tounj i Plaški.

Na sastanku su bili nazočni pored gradonačelnika Jure Turkovića sa suradnicima, općinski načelnici Zlatko Mihaljević, Marko Bićanić, Ivica Sopek i Pero Damjanović, zapovjednik Vatrogasne zajednice Karlovačke županije Goran Franković,  zapovjednik Javne vatrogasne postrojbe Ogulin Ivan Luketić i predsjednik Područne vatrogasne zajednice Ogulin Franjo Kolić.


U uvodnom dijelu sastanka iznesene su analize broja intervencija Javne vatrogasne postrojbe Ogulin po općinama unazad 5 godina i izdvajanja sredstava iz proračuna Grada Ogulina za financiranje Područne vatrogasne zajednice Ogulin i Javne vatrogasne postrojbe Ogulin posljednjih 3 godine.

Tako je izneseno da je Javna vatrogasna postrojba u periodu od 2011. – 2015. godine izvršila ukupno 858 intervencija gašenja požara, od čega 275 intervencija na području susjednih općina.

Grad Ogulin je u periodu od 2012.- 2016. godine pored zakonske obveze financiranja, iz proračuna izdvojio iznad minimalnog standarda, u prosjeku 500.000,00 kuna godišnje.

Gradonačelnik Jure Turković je, obrazlažući razloge ovakvog zahtjeva i financijsku situaciju svih JLS nakon provedene porezne reforme prošle Vlade i smanjenja poreznih prihoda, predložio potpisivanje sporazuma o načinu sufinanciranja po modelu plaćanja svake intervencije ili drugi model paušalnog plaćanja ukupnih troškova u postocima: Grad Ogulin 60 %, a svaka općina 10 % godišnjih troškova Javne vatrogasne postrojbe, s tim da bi Grad Ogulin preuzeo obvezu plaćanja Općine Saborsko, kao općine u teškoj financijskoj situaciji.

O navedenim prijedlozima načelnici susjednih općina izjasniti će se nakon konzultacija i odluka svojih općinskih vijeća.

 

Karmela Matić

Google
 

Projekt ulaganja u objekte dječjih vrtića

Novi zakon o zaštiti životinja i zakonske obveze skrbnika pasa.

Urbanistički plan uređenja Poduzetničke zone Ogulin – UPU 6 - 21.11.2017.

Prostorni plan uređenja Grada Ogulina – III. Izmjene i dopune 

Prostorni planovi uređenja grada Ogulina - 02.02.2017.

Izvješće o stanju u prostoru - 25.11.2014.

Razminirano područje Grada Ogulina - 16.01.2015.

JAVNA NABAVA - Profil Grada Ogulina - < zadnje 23.01.2018. >

Pristup informacijama >>

Savjetovanje s javnošću 16.04.2019. >>

Najčešće postavljana pitanja - 30.01.2017.

Pokroviteljstva i donacije u 2017. godini | Arhiva

Sklopljeni ugovori u 2017. godini

Proračun Grada Ogulina za 2018. godinu i Projekcije za 2019. i 2020. godinu >> 

Financijski izvještaji za 2018. |

Financijsko izvješće Pučkog otvorenog učilišta Ogulin za razdoblje 1.1.-31.12.2018

Glasnik Karlovačke županije >>

ODLUKE GRADONAČELNIKA
zadnje 21.09.2017. >

Izvješće gradonačelnika I-VI 2018

Sazivi, odluke i zaključci sa sjednicaSazivi, odluke i zaključci i tonski zapisi  sa sjednica Gradskog vijeća >>

Komunikacija s gradonačelnikom
Grada Ogulina >>>>

 

Pogled uživo s Frankopanske kule

EU Info

27.11.2017. Pregled trenutno otvorenih natječaja sa rokovima i naznačenim Internet-stranicama na kojima možete naći više informacija >>

21.11.2017. ESIF krediti za rast i razvoj >>


EU info arhiva

Vremenska prognoza

  Foto galerija

Telefonski imenik