Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/ogulin/public_html/old-site/libraries/cms/application/cms.php on line 464
5. Sjednica Vijeća za prevenciju grada Ogulina

Popularni linkovi

Poduzetnička zona Ogulin

Pučko otvoreno učilište Ogulin

Savjet mladih Grada Ogulina

Turistička zajednica Grada Ogulina

Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke

Grad Ogulin - prijatelj djece

Sportska zajednica Grada Ogulina

Radio Ogulin

Vodovod i kanalizacija Ogulin

Stambeno komunalno gospodarstvo Ogulin

Župa Sv. Križa Ogulin

Popis svih linkova

Sjednica vijeća za prevenciju grada Ogulina

Na sjednici Vijeća za prevenciju  21. veljače 2014. razmatralo se Izvješće o radu Policijske postaje Ogulin za 2013. godinu i prijedlog  Izmjena i dopuna Odluke o komunalnom redu Grada Ogulina.

 

Sjednici su bili nazočni članova Vijeća te predstavnici osnovnih škola, Udruge slijepih, Udruge roditelja djece i mladeži, Centra za socijalnu skrb Ogulin, Gradskog društva Crvenoga križa Ogulin, kojih je načelnik Dražen Lipošćak  izvijestio o radu Policijske postaje Ogulin u 2013. godini. Izvješćem su bili obuhvaćeni poslovi  PP Ogulin kao mješovite policijske postaje sa poslovima temeljne, prometne i kriminalističke policije i upravnih poslova.

Sjednica vijeća za prevenciju grada Ogulina

Iz iscrpnih podataka u izvješću, o kojima će se raspravljati i na sljedećoj sjednici Gradskog vijeća, može se zaključiti:

 

Da je stanje kriminaliteta zadovoljavajuće budući da se ne bilježe teži oblici kaznenih djela već su najzastupljenija kaznena djela općeg kriminaliteta. U 2013. godini je došlo da smanjenja ukupnog broja kaznenih djela  za 11,4 %,  prekršaji iz domene protiv javnog reda i mira su na zadovoljavajućoj razini, smanjen je i ukupan broj prometnih nesreća, kao i broj  poginulih i teško ozlijeđenih osoba. Kao prioritet postupanja u narednom periodu prema procjeni razine ugroženosti određena su kaznena djela iz domene imovinskih delikata kao i kažnjive radnje iz domene maloljetničke delikvencije.

Pod drugom točkom dnevnog reda načelnik Dražen Lipošćak predložio je izmjene Odluke o komunalnom redu Grada Ogulina, kojim bi se zabranilo konzumiranje alkohola na svim javnim površinama i drugim površinama koje se koriste kao javne. Ovom odredbom kao i svim preventivnim mjerama koje se provode kroz  institucije i udruge Grada Ogulina želi se poručiti društvenoj zajednici da je ispijanje alkohola ovisnost i kao takvo nepoželjno i neprihvatljivo ponašanje. Odluku će pripremiti Upravni odjel za stambeno komunalne poslove i uputit će na donošenje Gradskom vijeću Grada Ogulina.

Karmela Matić

 

Google
 

Projekt ulaganja u objekte dječjih vrtića

Novi zakon o zaštiti životinja i zakonske obveze skrbnika pasa.

Urbanistički plan uređenja Poduzetničke zone Ogulin – UPU 6 - 21.11.2017.

Prostorni plan uređenja Grada Ogulina – III. Izmjene i dopune 

Prostorni planovi uređenja grada Ogulina - 02.02.2017.

Izvješće o stanju u prostoru - 25.11.2014.

Razminirano područje Grada Ogulina - 16.01.2015.

JAVNA NABAVA - Profil Grada Ogulina - < zadnje 23.01.2018. >

Pristup informacijama >>

Savjetovanje s javnošću 16.04.2019. >>

Najčešće postavljana pitanja - 30.01.2017.

Pokroviteljstva i donacije u 2017. godini | Arhiva

Sklopljeni ugovori u 2017. godini

Proračun Grada Ogulina za 2018. godinu i Projekcije za 2019. i 2020. godinu >> 

Financijski izvještaji za 2018. |

Financijsko izvješće Pučkog otvorenog učilišta Ogulin za razdoblje 1.1.-31.12.2018

Glasnik Karlovačke županije >>

ODLUKE GRADONAČELNIKA
zadnje 21.09.2017. >

Izvješće gradonačelnika I-VI 2018

Sazivi, odluke i zaključci sa sjednicaSazivi, odluke i zaključci i tonski zapisi  sa sjednica Gradskog vijeća >>

Komunikacija s gradonačelnikom
Grada Ogulina >>>>

 

Pogled uživo s Frankopanske kule

EU Info

27.11.2017. Pregled trenutno otvorenih natječaja sa rokovima i naznačenim Internet-stranicama na kojima možete naći više informacija >>

21.11.2017. ESIF krediti za rast i razvoj >>


EU info arhiva

Vremenska prognoza

  Foto galerija

Telefonski imenik